неділя, 17 травня 2015 р.

Деякі зауваження рекламодавцям щодо завдань

    Значущу роль на сайтах для заробітку в мережі Інтернет відіграють завдання. Порівняно із листами і серфінгом вони мають низку переваг:
- той, хто виконує завдання, обов’язково прочитає його зміст (а не просто зарахує перегляд);
- через завдання ефективніше залучати нових рефералів на інші сайти для заробітку; користувачі можуть швидко допомогти набрати голоси в конкурсах, підвищити активність на сайті й т.д.: все залежить від завдання, що ставиться перед виконавцем.
Якщо ви рекламодавець, то варто звернути увагу на такі речі:
-         виконавці не люблять багато читати, тому зміст завдання повинен бути максимально лаконічним;
-         обов’язково зазначайте (а краще – нумеруйте) все, що необхідно виконати у завданні, а також те, що потрібно надіслати у звітність;
-         адекватно оцінюйте часові витрати користувачів на виконання певного завдання та оплату за завдання: наприклад, якщо завдання необхідно виконувати 10 хвилин, а оплата – 1 цент, ніхто або майже ніхто його виконувати не буде;
-         намагайтеся якомога менше відхиляти завдання: якщо є окремі помилки, краще  відправити на доопрацювання, оскільки чимало потенційних виконавців завдань звертає увагу на кількість підтверджень і відхилень;
-         завдання із автопідтвердженням користувачі виконують охочіше за ті, які вимагають ручного механізму перевірки;
-         не зловживайте обмеженням по ip-адресі або геолокацієї, використовуйте їх лише тоді, коли це дійсно потрібно;
-         виставляйте час на виконання завдання адекватний самому завданню;
-         по можливості робіть завдання багаторазовим: наступні рази виконавці виконуватимуть завдання швидше, тому з більшим бажанням.

Немає коментарів:

Дописати коментар