субота, 18 квітня 2015 р.

Як набрати собі рефералів у проектах для заробітку коштів?

Про те, що таке реферали й навіщо вони потрібні, ми вже писали раніше. Тепер розглянемо, як набрати собі рефералів на прикладі проекту wmmail.
Рефералів можна набрати безкоштовно або платно.
Найбільш поширеними безкоштовними способами є:
1. Запросити друзів і знайомих на проект по своєму реферальному посиланню. Ви на власному прикладі можете зацікавити людей заробляти гроші в Інтернеті; особисто показати, як це робиться, як працює система, як виводити кошти, скільки й на чому можна заробити.
2. Запросити інших, незнайомих користувачів мережі Інтернет по своєму реферальному посиланню. Таке реферальне посилання можна розмістити на власному сайті, в блозі (наприклад, як цей блог), в групі соціальної мережі тощо. При цьому інших користувачів необхідно зацікавити, детально описавши можливості підробітку і заробітку онлайн.
Можна розвити свою реферальну систему на платній основі:
1. Зробити рекламу себе як реферера на інших сайтах для заробітку:
а) через серфінг, листи (за нашими спостереженнями, це не ефективно);
б) через завдання (зробити завдання зареєструватися (+виконати певні дії: прочитати певну кількість листів, виконати кілька завдань тощо) по вашому реферальному посиланню на сайті. Це більш ефективно, оскільки ви отримуєте реферала. Але він може зареєструватися й далі не працювати, тому бажано зробити стимул: дати бонуси, влаштувати конкурси, допомогти знайти гарні завдання тощо).
2. Зробити рекламу себе на інших сайтах через рекламних брокерів (не дуже ефективно).
3. Замовити реферальне посилання на сайтах чи блогах в інших користувачів, які здають в оренду ці посилання. (Якщо їхній блог чи сайт, присвячений проблемі заробітку, досить популярний, то через нього може зареєструватися за добу кілька десятків користувачів).
Переваги:
-         здебільшого відносно невисока ціна за одного зареєстрованого користувача;
-         відпадає необхідність самостійно створювати сайт чи блог, описуючи систему.
Недоліки:
-         багато зареєстрованих користувачів, які самі прийшли за посиланням,  швидко покидає проект;
-         серед володарів інтернет-ресурсів трапляються й такі, що працюють за певними схемами, наприклад:  ви замовили посилання і заплатили кошти → під вас реєструються інші користувачі, які в змові з власником ресурсу  → ці користувачі через короткий проміжок часу видаляються з проекту, щоб потім знову під когось зареєструватися. Тому треба зважати на репутацію того, хто здає реферальне посилання на своєму ресурсі.
4. На самому сайті через завдання запросити вільних користувачів (тобто таких, які зареєструвались через систему і не мають реферера). Попри великі переваги, маємо ризики, наприклад, реферал з часом може видалитися і ви не повернете (чи повернете не в повному обсязі) вкладені в нього кошти.
5. Замовити банер на головній сторінці, а на ньому розмістити реферальне посилання для реєстрації на сайті. Може бути ефективно і ні. Все залежить від самих користувачів – скільки зареєструється, хто з них залишиться працювати, як ефективно буде працювати, як швидко окупиться банер тощо.

6. Купити рефералів в інших користувачів проекту. Про те, як правильно вибрати рефералів, читайте в наступній публікації. 

Немає коментарів:

Дописати коментар