неділя, 19 квітня 2015 р.

Купуймо рефералів правильно

Купуймо рефералів правильно
Безперечно, реферальна система може принести чималі прибутки. Але спочатку треба цю реферальну систему створити.
Як відомо, одним із найпопулярніших способів розвитку рефсистеми є купівля рефералів в інших користувачів. Про це й поговоримо в цій публікації. Але спочатку про ризики й окремі нюанси.
-         аналіз зробимо на основі сайту wmmail, а тому для інших сайтів частина положень буде не актуальною;
-         на самому сайті wmmail може з часом змінитися підхід до структури реферальної системи;
-         кожна покупка – це завжди невпевненість, оскільки гарантія того, що реферал продовжуватиме роботу, фактично відсутня;
-         необхідно зважати на ризик мультиакаунтів серед куплених рефералів (Мультиакаунт – кілька реєстрацій однієї особи. Таким можуть корситуватися шахраї: продати реферала, який під іншим обліковим записом і є продавець – «продати іншого себе». Після продажу, як показує досвід, реферал перестає працювати: гроші «викинуто на вітер»);
-         всі положення є суб’єктивними, базуються на особистому досвіді автора статті, а тому частина з них справедливо може піддаватися сумніву, бути доповненою або запереченою; крім того, можуть існувати невраховані фактори.
Як правильно вибрати рефералів для купівлі?
Вважаю за необхдіне звертати увагу на таке:
-         як швидко окупиться реферал? (звертаємо увагу на ціну, середній прибуток за день, місяць). Наприклад, якщо реферал в день приносить прибуток  0.01 $, а він коштує 10 $, то окупиться лише за 1000 днів. При цьому він може до того часу видалитися. Намагайтеся купувати таких, які б окупилися за рік або швидше.
-         як довго працює реферал на проекті? (Нові реферали (щойно зареєстровані) дуже швидко покидають проект, а дійсно працюючих залишається не дуже багато, тому нових рефералів доцільно купувати за мінімальну ціну на проекті. При цьому купуйте лише тих рефералів, які вказали wmid, а сам атестат системи webmоney  не щойно створений. Бажано ж купувати тих рефералів, які вже давно працюють на проекті і не лише читають листи, а й виконують завдання, займаються серфінгом тощо);
-         чи є реферал рекламодавцем або гравцем? (Переважно рекламодавці та гравці коштують дорого, але можуть швидко окупитися. При цьому є ризик, що рекламодавець або гравець може полишити таку діяльність, а тому занадто дорогих не купуйте. Крім того, звертайте увагу на графік роботи: чи є він стабільним, як коливається, з чим це може бути пов’язано);
-         чи розвиває реферал свою рефсистему? (Звертайте увагу на рефералів цього реферала: скільки їх у нього, чи він ними торгує, коли почав набирати собі «команду», який якісний показник рефералів? Бо від цього залежить й можливість нарощування цим рефералом своєї реферальної системи або її повний продаж. Крім того, сам реферал може рідко працювати, а дохід від нього і показники графіків – це переважно заслуга його рефералів);
-         зважайте увагу на відгуки про продавців рефералів, їхню репутацію.

Звісно, список правил далеко не повний і його можна продовжити, але основу для правильного вибору закладено. Нехай щастить і гарних заробітків. 

Немає коментарів:

Дописати коментар